سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرم افزار مالی_اداری_صنعتی

تیپ تولید کارگاهی
در صورت وجود یک مجموعه تولیدی کوچک و عدم نیاز به مباحث برنامه ریزی تولید و قیمت تمام شده دقیق این تیپ پیشنهاد میگردد. در این تیپ در حقیقت سیستم تولید وجود ندارد و خرید نمیشود و تنها با کمک سیستم انبار صنعتی سیاق و نحوه چینش حسابها به صورت صنعتی و تعریف سفارشات تولید در قالب تفصیلهای خاص و سیستم تسهیم هزینه حسابداری جواب خواهیم گرفت. برآورد قیمت تمام شده تنها در پایان سال و بعد از بستن حسابها قابل تنجام خواهد بود.

سفارش خرید محصول

تیپ تولید- قیمت تمام شده
در این مدل علاوه بر سیستمهای مالی و خصوصا سیستم حسابدرای و انبارداری برای حوزه صنعتی تنها سیستم تولید بخش قیمت تمام شده عملیاتی میشود و قابلیتهای کنترل گردش مواد روی خط و برآورد تولید و نیاز و کارتهای استاندارد و قیمت تمام شده مرحله به مرحله و ... عملیاتی میشود. در این تیپ فضای برنامه ریزی تولید و تعمیر نگهداری و ... وجود ندارد و تولید تنها با رویکرد مالی و قیمت تمام شده عملیاتی میشود.
سری کامل مالی سیاق، با قابلیت انتخاب زیرسیستم‌ها
فاز بررسی و تحلیل

سفارش خرید محصول

تیپ تولید و سیستم صنعتی کامل
مدل کامل مکانیزاسیون یک کارخانه حجم متوسط به بالا – تمام زیر سیستمهای مالی و صنعتی اعم از قیمت تمام شده و برنامه ریزی های تولیدی و تعمیر و نگهداری موضوع کار است. این مدل تنها بعد از بررسی و برآورد حجم کار امکان قیمت دهی دارد.
سری کامل مالی سیاق
فاز بررسی و تحلیل

سفارش خرید محصول


ارسال شده در توسط hosna